Forsiden

AME langgaffel

Müller gaffelbroer

Müller monstergaffel

Müller Power Clutch
lettere kobling

Müller sænkning FLST/FXST

Müller risers

Müller indv. gasgreb

Müller fremflyttersæt

Fremflyttersæt

Håndsyede sæder

Udstødningsanlæg

RVS motorrenovering

Styr og risers

Kontakt

RVS - motor og gearkasse behandling - med TÜV certifikat!

Baseret på Magnesiumsilikat - styrker alle slideoverflader i motoren, gearkasse og kæde.

RVS er IKKE et olieprodukt. RVS tilsættes olien, som bærer RVS granulatet rundt i motoren.
Efter ca. 2000 km er behandlingen gennemført, hvor slidte overflader er genskabte. Skift af olie påvirker ikke resultatet.

OGSÅ TIL BENZINBILER (G4/G6) og DIESELBILER (D4/D6)!

  

Følgende resultat opnåes ved RVS-motorrenovering:

  • Genskabelse og slidbeskyttelse af samtlige friktionsdele (glaslignende belægning).

  • Motoreffekten øges op til producentens opgivne værdier.

  • Brændstofforbruget sænkes med 5-13 % under kørsel og op til 30 % under tomgang.

  • CO- og HC-værdierne i udstødningsgasserne sænkes med 10-40 %.

  • Olieforbruget falder.

  • Mislyde og vibrationer mindskes.

  • Start lettes, og slidtagen ved koldstart mindskes radikalt.

  • Olietrykket ved tomgang stiger med 1-1,5 kg/cm².

  • Kompressionen i cylindrene stiger med op til 20 % og udlignes.

  • Kørestrækningen mellem serviceintervallerne kan fordobles.

  • Behandlingseffekten holder sig i mindst 100.000 km.

 

Sparer op til 5,6 % i brændstof!

  • RVS G4 - benzinmotor renovering
    motorrenovering 2-4 liter olie (for ældre motorer anbefales 2 behandlinger - kræver 2 sæt)
    Pris for RVS G4 pr. sæt -
    kr. 349,00
     

  • RVS T3 - gearkasse/kardan renovering
    gearkasserenovering 1-3 liter olie (til MCer med separat gearkasse - kan også bruges til kardan)
    Pris for RVS T3 pr. sæt -
    kr. 419,00
     

  • RVS Kædespray
    øger slidestyrken af kæden og tandhjul
    Pris for RVS Chain lube pr. flaske -
    kr. 166,00

Priser er inkl. moms og tillægges fragt.

Klubber kan opnå specialrabatter ved køb af over 10 sæt.

Bestil RVS via mail info@tekcoach.dk. Oplys navn, adresse, postnr. + by, evt. tlf. nr.

Jeg har valgt at tage dette produkt ind i min virksomhed, fordi jeg og flere af mine venner har prøvet RVS produktet med rigtig gode resultater.

På min Honda VT1100 fra 89 har jeg allerede efter første behandling kunne bemærke

  • nemmere start af motoren

  • en væsentlig forbedring af trækket

  • ingen unormale motorlyde

  • lettere kobling og gearskifte

  • en federe og dybere lyd i udstødningen

  • ingen olie i udstødningen

Man skulle tro at jeg fik gennemført en totalrenovering af motoren.

Så kører din motor "hård", lyder den metallisk og bruger den en del olie, så kan du for få penge sikre dig en bedre motor med flere kræfter og blødere gang.


Første behandling renser og vedligeholder / Anden behandling renoverer

Behandlingsforløb for G4 motorrenovering (2-4 liter olieindhold)


Hent vejledningen her!
 

1. behandling (følg vejledningen for oven i pdf)

  • Er olien almindelig brugt, så gennemfør første behandling med denne olie.

  • Varm motoren op til driftstemperatur i tomgang.

  • Bland tubens indhold i den medleverede olieflaske.

  • Ryst flasken grundigt.

  • Hæld halvdelen i oliehullet i den varme motor.

  • Lad motoren køre i tomgang i mindst 15 minutter.

  • Hæld den anden halvdel i oliehullet.

  • Kør mindst 50 km blandet kørsel, UDEN høje omdrejninger og UDEN kraftig acceleration.
    Brug løbende alle gear.

  • Kør motoren til over min. 400 km, med blandet kørsel, UDEN høje omdrejninger og UDEN kraftig acceleration, ved at bruge ALLE gear. Du behøver ikke køre hele strækningen på en gang. Lad olien være i motoren i mindst 1500 til 2000 km efter en behandling!
    OBS: ønsker du at gennemføre en anden behandling, der er en egentlig reparation, så gennemfør den umiddelbart efter de 400 km er kørt, hvor olien og oliefilter ligeledes skal skiftes!

2. behandling (følg vejledningen for oven i pdf)

  • Efter den første behandling (efter 400 km kørsel) udskift olien og oliefilter med ny (på MC'er - brug MC olie - IKKE bilolie!)

  • Gentag forløbet som i 1. behandling.

  • Indstil ventiler hvis nødvendigt (kun ved mekanisk ventilaktivering).
    Da ventilløfterens overflader bliver genopbygget, så kan afstanden være for lille efter en behandling.

Behandlingsforløb for T3 gearkasse / kardan renovering (1-3 liter olieindhold)

For motorcykler med separat gearkasse, så som Harley Davidson, BMW, Ducati osv.

Ved kardanrenovering anvendes 1 sæt T3 fordelt over 2 gange.

  • Sikre dig at gearkassen ikke er utæt.

  • Sæt den medfølgende slange på sprøjten.

  • Tag stemplet ud af sprøjten, og fyld tubens indhold i sprøjten.

  • Sæt stemplet på plads, hold sprøjten opad, og tryk luften ud af sprøjten.

  • Fjern påfyldningsproppen på gearkassen, og sug ved hjælp af sprøjten ca. 20 ml olie op fra gearkassen.

  • Sug luft ind i sprøjten så stemplets kant står ved ca. 60 ml, og ryst indholdet grundigt.

  • Tilfør blandingen til gearkassen. Sæt påfyldningsproppen på igen.

  • Løft baghjulet op med en donkraft og sikre dig at motorcyklen står stabil.

  • Tænd for motoren og lad den køre med 2.500 til 3.000 omdr./min. i alle gear, ca. ½ minut i hvert gear.

  • Sluk motoren og sænk motorcyklen ned.

  • Kør med det samme sammenlagt 1 time, med 10 minutter i hvert gear. Skift mindst 20 gange og motorbrems i hvert gear. Med kørslen må motoromdrejningen ikke overstige 3000 omdr./min.

  • Behandlingen af gearkassen er gennemført efter 1000 km kørsel.

  • Ved kraftig slitage af gearkassen, skal behandlingen gentages. Husk at skifte gearkasseolie / kardanolie før anden behandling påbegyndes.

 
Motorcykel med vådkobling

Mange af vore kunder frygter, at en RVS-behandling af MC-motor med fælles oliebad i motor og gearkasse vil resultere i en glidende kobling. Man skulle ganske rigtigt tro, at RVS behandlingen vil reducere den friktion, der er nødvendig mellem lamellerne og skiverne.
Det sker ikke!
Hvis man ser nærmere på koblingens opbygning, findes der lameller lavet af en fiber-lignende materiale, som igen er i kontakt med metal-skiver. I tilfældet med RVS-TEC bliver det aldrig et problem for denne type af friktion, idet RVS teknologien ikke kan hæfte på sådanne slags fiber-materiale.

RVS-TEC laget bliver dannet på alle slid overflader, hvor metal møder metal. Dette fører til en generelt bedre/nemmere bevægelse i aksial retning, og resulterer i en kobling, som har lettere ved at arbejde og dermed fungere bedre. Vore kunder oplever, at deres kobling får et bedre greb.